FacebookTwitterYouTubeLinkedInRSS
Loading

Voor het weergeven van de inhoud op deze pagina is een nieuwe versie van Adobe Flash Player vereist.

Adobe Flash Player ophalen
Veel gestelde vragen
« Alle Categorieën
Veel gestelde vragen
 
Veel gestelde vragen
 
 
Hoe verloopt een boeking?
Doorgaans verloopt een boeking in drie stappen:

1. U heeft een artiest gevonden ? Dat is hartstikke mooi. U kunt de desbetreffende artiest direct boeken via ons boekingsformulier. Uiteraard kunt u ook uw wensen kenbaar maken via info@azboekingen.nl of telefoon.

Wilt u zich eerst even rustig inlezen, alvorens u een besluit maakt ? Dan kunt u de vrijblijvende offerte downloaden bij de desbetreffende artiest. (de offerteprijzen op de website kunnen verschillen van de definitieve prijs! Dit kan komen door bijkomende kosten zoals: BUMA/STEMRA-toeslag, gewenste samenstelling/grootte van een band, benodigde techniek, reiskosten etc).

2. Naar aanleiding van uw keuze maken wij een definitieve offerte.

3. Wanneer u akkoord gaat met de prijs en voorwaarden maken wij een boekingscontract en factuur voor u en wensen u een geweldig evenement toe !

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg?
Wij doen ons best om tijdens werkdagen uw informatieaanvraag of e-mail binnen één werkdag te beantwoorden. Over het algemeen hanteren wij een uiterlijke termijn van 24 uur voor u een definitieve offerte krijgt.

Kan ik een artiest vrijblijvend in optie nemen?
Ja, het is mogelijk om een artiest vrijblijvend in optie te nemen. Opties zijn 14 dagen geldig, tenzij in de offerte anders aangegeven. U heeft binnen deze 14 dagen de gelegenheid om met uw feestcomité of collega-organisator te overleggen of u de geplaatste optie
om wilt zetten in een definitieve boeking. Een optie plaatsen kunt u simpel doen door telefonisch contact met ons op te nemen, een email te sturen of het contactformulier in te vullen.

Krijg ik een bevestiging van de boeking?
Voor u en ons is het prettig als zaken helder en duidelijk geregeld zijn. Voor het bevestigen van een boeking verstuurt AZ-Boekingen altijd eerst per email het boekingscontract (pdf). Op dit boekingscontract staan alle afspraken (tijden, locatie, contactpersoon etc.) die gemaakt zijn overzichtelijk op een rij. Indien het contract dat u per e-mail ontvangen heeft akkoord bevonden is stuurt AZ-Boekingen het contract in tweevoud per post naar u toe. Na ontvangst van het contract dient u deze te ondertekenen en binnen vijf dagen te retourneren per post in de meegestuurde retourenveloppe. Pas na retourneren van het boekingscontract is de boeking definitief.

Hoe weet ik of een artiest goed is?
Alle artiesten die u bij AZ-Boekingen boekt zijn professionals. In de praktijk betekent dit dat alle artiesten al geruime tijd op professionele basis entertainment verzorgen, en dat zij door hun kennis en ervaring een professioneel product weten neer te zetten. Doordat wij al geruime tijd samenwerken met onze artiesten, bent u er zeker van dat u altijd kwaliteit in huis haalt.

Hoe laat is de artiest aanwezig?
Doorgaans is een artiest ruim op tijd voor aanvang van het optreden aanwezig. De exacte tijd van aanwezigheid verschilt echter per act of artiest. Op het boekingscontract wat u ontvangt bij een boeking staat deze tijd vermeld.

Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken?
Wij zijn telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 op telefoonnummer
0570-545967. Buiten deze kantoortijden nemen we informatieaanvragen in behandeling per e-mail.

Wie kan ik bereiken in geval van nood?
In geval van nood kunt u ons nood-telefoonnummer gebruiken: 06-31934864.

Hoe verloopt de betaling?
Indien wij de boeking aan u mogen bevestigen ontvangt u naast een boekingscontract ook direct een factuur. De factuur dient uiterlijk 14 dagen voorafgaand aan het optreden te worden voldaan.

Voor de boekingen van bekende Nederlandse artiesten (zangers/zangeressen/DJ's en bands) waarbij het totaalbedrag boven de € 5.000 uitkomt, wordt bij boeking 50% als voorschot in rekening gebracht. Dit bedrag dien binnen 15 dagen na de boeking/factuurdatum te worden voldaan.

Wat als een artiest verhinderd is?
In de praktijk komt het vrijwel nooit voor dat een artiest een optreden moet afzeggen. Mocht een artiest door omstandigheden toch verhinderd zijn dan zal AZ-Boekingen er alles aan doen om voor geschikte vervanging zorg te dragen. Doordat we een groot artiestenbestand hebben is er eigenlijk altijd wel een oplossing mogelijk.
 
 
Onze flyer is gratis te downloaden. U betaalt slechts met een Tweet of Facebook-toevoeging !

Flyer downloaden
flyer-twitter

flyer-facebook